A Plataforma Feminista Galega é un espazo vivo de encontro e de relación, aberto á participación e ás propostas de todos os feminismos

A Plataforma Feminista Galega é unha organización feminista independente que reúne a mulleres de diversas procedencias políticas que asumen o compromiso social de loitar contras as violencias machistas e que tanto de forma individual como integradas en coletivos levamos tempo traballando xuntas e por iso decidimos construír un espazo de traballo común no que podamos sentarnos a debater, a loitar xuntas.

Consideramos ao patriarcado e ao sistema capitalista como elementos que se complementan. O sistema patriarcal é anterior ao capitalismo, por iso a destrución do sistema capitalista non implica a destrución do patriarcado, xa que o sistema patriarcal é unha estrutura transversal que afecta a todas as clases sociais.

Organizámonos de forma totalmente ASEMBLEARIA, entendendo unha asemblea como un espazo de debate na procura de consenso, onde todas as nosas voces teñen a mesma validez; e a autoxestión como forma de financiamento.

Loitamos polos dereitos da muller a decidir sobre o seu corpo e a súa vida persoal. A SEXUALIDADE debe estar caracterizada por relacións libres entre persoas, sen tabús nin opresión sexual.

Rexeitamos a división sexual do traballo que se impón nas nosas vidas e no mercado laboral, afectando os salarios, despedimentos improcedentes e os roles condicionados ao xénero.

Reivindicamos por tanto a igualdade social, política e laboral entre homes e mulleres.

Aínda que compartimos ideoloxías de ESQUERDAS, a Plataforma Feminista Galega non está ligada a ningunha corrente política concreta, nin desexa ser asociada a ningún partido, organización ou sindicato.

Consideramos igual de importante tanto a ACCIÓN social e a loita continuada nas rúas, como a FORMACIÓN e concienciación persoal e a construción dunha teoría feminista sólida.

Se estás interesada, convidámoste a vir coñecernos e a participar nas nosas asembleas. Contacta. Combate o sexismo!!

Grupos de traballo locais

Ames

Contacta co grupo no enderezo: pfeministaames[@]gmail.com

O Morrazo (Marín)

Contacta co grupo no enderezo: marinpfg[@]gmail.com

Compostela

Contacta co grupo no enderezo: pfgcompostela[@]gmail.com

Ourense

Contacta co grupo no enderezo: pfg.ourense[@]gmail.com

Coruña

Contacta co grupo no enderezo: pfgcorunha[@]gmail.com

Vigo

Contacta co grupo no enderezo: plataformafeministagalegavigo[@]gmail.com

Estatutos

Actualidade

MANIFESTO 21 DE AGOSTO DE 2018

Estamos fartas dos feminicidios, do patriarcado, o machismo mata, estamos ante cifras cada vez máis alarmantes dunha realidade na cal as mulleres estamos a ser asasinadas.

A violencia machista é un problema de Estado

En Galicia prodúcese unha agresión sexual cada tres días, 54 feminicidios nos últimos sete anos,  6.500 denuncias por violencia de xénero no pasado ano. As mulleres feministas galegas esiximos recursos para a prevención da violencia de xénero.