A Plataforma Feminista Galega é un espazo vivo de encontro e de relación, aberto á participación e ás propostas de todos os feminismos

A Plataforma Feminista Galega é unha organización feminista independente que reúne a mulleres de diversas procedencias políticas que asumen o compromiso social de loitar contras as violencias machistas e que tanto de forma individual como integradas en coletivos levamos tempo traballando xuntas e por iso decidimos construír un espazo de traballo común no que podamos sentarnos a debater, a loitar xuntas.

Consideramos ao patriarcado e ao sistema capitalista como elementos que se complementan. O sistema patriarcal é anterior ao capitalismo, por iso a destrución do sistema capitalista non implica a destrución do patriarcado, xa que o sistema patriarcal é unha estrutura transversal que afecta a todas as clases sociais.

Organizámonos de forma totalmente ASEMBLEARIA, entendendo unha asemblea como un espazo de debate na procura de consenso, onde todas as nosas voces teñen a mesma validez; e a autoxestión como forma de financiamento.

Loitamos polos dereitos da muller a decidir sobre o seu corpo e a súa vida persoal. A SEXUALIDADE debe estar caracterizada por relacións libres entre persoas, sen tabús nin opresión sexual.

Rexeitamos a división sexual do traballo que se impón nas nosas vidas e no mercado laboral, afectando os salarios, despedimentos improcedentes e os roles condicionados ao xénero.

Reivindicamos por tanto a igualdade social, política e laboral entre homes e mulleres.

Aínda que compartimos ideoloxías de ESQUERDAS, a Plataforma Feminista Galega non está ligada a ningunha corrente política concreta, nin desexa ser asociada a ningún partido, organización ou sindicato.

Consideramos igual de importante tanto a ACCIÓN social e a loita continuada nas rúas, como a FORMACIÓN e concienciación persoal e a construción dunha teoría feminista sólida.

Se estás interesada, convidámoste a vir coñecernos e a participar nas nosas asembleas. Contacta. Combate o sexismo!!

Grupos de traballo locais

Ames

Contacta co grupo no enderezo: pfeministaames[@]gmail.com

O Morrazo (Marín)